Onsdag

Hallojsan.

Ja det var väl över 1 vecka senast jag skrev, men det har absolut inte hänt något som är värt att berätta iaf.
Håller iaf på flytta ut ur lägenheten nu, ska bo hos Andreas tills vidare då ja förhoppningsvis hittar någon lägenhet. Har bara packat och ... uhm? inte så mycket mer. Jo... visst ja, jag har varit på stan med Amanda o fikat med henne, handlat lite kläder osv, sen har jag klippt mig, färgat håret + slingrat de. Allt de gick på 400:- och är super bra tycker ja!:) SEN har jag varit i rättvik med massa vänner. Det var väl sisådär. Inte så bra som jag hade hoppats på iaf!^^

Ska in till stan imorgon en snabbis alltså Härnösand o hämta maten i frysen som ja glömde bort, sen blir det Nolby hem till Andreas, försöka hitta styrkan till att packa upp allting igen. Sen kl 5 ska jag nog ner på simhallen o kika på lillasyster som ska ha sim träning. Ge henne några kläder som ja inte kan ha längre och sen upp till Nolby igen.
Helgen bjuds väl kanske på att vara ute i stugan med Helena och Felicia, och kanske Andreas. Får se hur det blir. Inte bestämt än, men annars blir nog helgen lugn, om inte Lotta bjuder på öl ;D hehehe. Är ju selånger också denna helg, så man kanske ska dit på lördag!:) Åka lite karuseller o kika på kläder. Iaf en tavla ska ja kika efter.

Nu blir det inte så mycket, kika på film och bara ta det lugnt.
Ta en öl kanske o må gott!:) hehe.

Jaja, mina ord för idag.
Ursäkta för dålig uppdatering förresten.


Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0