Tisdag.

Hallo

Denna dag har varit väldigt lugn, är fortfarande i sundsvall och lär väl vara här tills söndag eller måndag.
Idag vaknade jag runt 12 tiden av att Andreas kom hem ifrån praktiken o väckte mig, hehe sov lite länge men de var skönt med lite sov morgon!:) Klockan fyra så gick jag ner till bror för att äta middag med han, far och annika. Det var trevligt. Fick 3 par byxer av bror som han inte kunde ha, och en väska + 2 tröjor ifrån Pappa och Annika när dom var i Thailand.

Sen gick jag tbx till Andreas, mötte han utanför för han  var på väg till Berglund & nathalie för dom skulle åka o fiska, så haka väl på där också. Åkte dit runt halv 7 kanske hon var. Älsklingen fick 2 abborrar och berglund hade väl lite otur med sina drag så han tappade 3 st ;P hehe.

Nu kikar vi just på en film som går på 6an, kommer inte ihåg vad den heter, men verkar bra iaf!:)
Sova sen tänkte jag. Åka med bussen in till stan (sundsvall) för att möta upp mor på navet. Sen ska jag på sjukhuset till en diatist som ska lägga upp mina matvaner som gäller tex med gallan o de som jag har. Vad jag inte ska äta m.m för att slippa gallkramperna.

Så nu vet ni hur min dag har varit och vad som händer lite imorgon.
Säger godnatt nu och hoppas ni haft de en trevlig tisdag.

Natti!


Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0