Julafton

Hallå!
Kanske dags för ett nytt blogg inlägg? var ett tag sedan nu jag skrev!



Idag är det julafton och jag fick ; En tavla, stor filt, bodylotion, pengar, glas, bio biljetter m.m.
Är ännu mätt sen middagen, inte så ofta man äter jul mat, jo en gång om året hehe!:)
Annars så har det inte hänt så mycket under denna helg. Bara varit.

Men vad som har hänt förut är väl en hel del, jag har flyttat till Sundsvall/Njurunda och jag trivs bra, fick ta över min brors lägenhet och jag har även kommit in på komvux så jag ska börja plugga : Samhälle, Matte och människor i behov av stöd.
Jag och Andreas firade ett år i november och förlovade oss även i oktober. Så Allting på den fronten går jätte bra.

Bror sitter och kollar på mig nu när ja skriver så kan inte skriva så mycket då.......... tappar fokusen haha.

Jag vart iaf super glad då jag fick veta att jag kom in på skolan och det är något jag gärna vill göra och ska lägga 100% på det. + att jag har något att göra på dagarna ist för att bara gå runt hemma och kolla upp i taket. :P
Iaf ska jag nog hem imorgon och försöka hitta på något, men vad de vette fan, Andreas är hemma hos pappa sin och han kommer väl nog inte hem förns tis, ons antar ja.

Men men , har inte så mycket mer o skriva faktiskt, kände mig bara rastlös o ville skriva några rader vill säga.
Så hoppas alla ha haft en kanon julafton med mycket jul mat! :)
Så tackar jag för mig tills vidare.

Ciao.




Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0