Söndag.

PROPP MÄTT AV JULMAT! huva... Inge bra o äta så mycket, känns som magen ska explodera, haha. Men de är tur att de inte är så ofta!:)

Idag har vi inte gjort så mycket, blev ännu en dag hos mor med bror. Imorgon ska vi nog åka hem.
Men har nördat igenom supernatural, slutet av säsong 6 och början av säsong 7 :) Mycket bra serie.

Ikväll blir de inte så mycket, blir att ta nån öl och bara koppla av.
Känns som mina tankar är 20 mil bort, och de är väl inte så värst bra. Men kan ju vara så ibland.
Är bara bita ihop och bara ta det som de kommer.

På tisdag måste jag försöka fixa csn så jag får nå pengar då jag börjar plugga, annars kan de bli lite svårt o betala hyran på lägenheten hehe ;D

Ja finns nog inte så mycket mer o säga/skriva.

SÅhejsvejs.


Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0