Fredag kväll.

Hallo!:)

Klockan är då 23:10 och jag skulle skriva ett till inlägg ikväll innan jag går och lägger mig!:)
Bellas katt har blivit sjuk, och finns ingenting vi kan göra eftersom tiden är som den är och det är på en fredag! Måste vänta tills imorgon bitti o ringa till veträneren. Man blir ju orolig för man kan inte göra så mycket heller. Man känner sig ganska hjälplös.
Sitter och kikar på prisessans dagbok nu på fyran, men är ju så sjukt mycket reaklamer, så det förstör ju hela filmen. Man blir ganska less på sånt. Dom kan väl iaf ta bort reaklamerna på filmerna!

Denna helg ska vara lugn för min del, ingen pilsner eller något annat med alkohol ska jag ha.
Har den fina veckan också, så är ju inte så roligt för min del att va på en fest då. Så nej tack!

Imorgon ska jag nog följa med Bella till vetrinären med Trixi, sen blir det ica eller någon kiosk för att köpa snus. Sen om det blir stek väder som jag antar att det inte blir, men iaf man kan hoppas så kanske man kan gå på dyket sola lite, kanske bada det beror på vad vädret säger. :)

Nu ska jag nog forsätta o kika på filmen tills ett samtal. Sen blir det mer film tills man inte orkar hålla ögonen öppna.


Lägger ut några bilder på dom flesta som betyder i mitt liv.  



 Godnatt och sov så gott! Natti

Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0