Lördag.

Hejsvejs.

Denna dag har  fan varit stört skön! Har absolut inte gjort någonting bara chillat och kollat på tv. Spelat lite poker på fejjan m.m. Bellisen ska festa ikväll, och jag vägrar fan festa idag hehe. Tänker bara slappa o bara vara , sådeså!:D Jag må va tråkig isf, men de skiter jag fullständigt i ^^ Har en jävla mensvärk o är inte på humör för att vara sällskaplig! :)

Imorgon blir det inget speciellt heller, vädret suger antagligen imorgon också så det blir inge stekning då heller på dyket men men. Man får göra dagen som man vill att den ska vara. :)

På måndag kommer en viss person hem, och som jag har saknat! Huva.. Kanske bio också till veckan, vilken film det blir de tar vi då när vi kommer fram!=) Om det inte är någon bra film som har premiär förstås!:)


Nu blir det lägga sig i soffan o bara vara som sagt. Så hoppas ni alla ha haft en bra lördag idag, och forsätter att vara det nu på kvällen!:)

Hajsvajs.



Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0