Söndag.

Hallå.

Denna dag har varit faktiskt mycket bra.
Började med att vakna runt 12, och sen klä på sig m.m fixa ordning sig. Sen bestämde jag och Amanda att vi skulle träffas på stan och ta en fika, det var mysigt. Var på stan ungefär 1 timme, lite mer kanske. Var ett tag sen man träffade henne, så mycket har ju hänt sen vi sågs, så det var mycket prat om allt möjligt!:)
Sen så skjusade hon mig tillbaka till Bella.

Jag & Andreas har hittat tillbax till varandra igen, och det känns jätte skönt. Mycket bra faktiskt! Har varit ifrån varandra i snart 4 veckor, så det ska bli lite nervöst o träffas igen!:) Men det känns bra helt enkelt mellan oss nu. Och visst, folk får tycka o tänka vad dom vill. Men det är ju både jag och Andreas som ska må bra. Sen vad alla andra tycker lägger vi på döv örat på. Så till veckan blir det bio med han och bara mys.

Nu ska jag & Bella snart möta upp Tino och hans kusin o äta nåt, kycklingsallad lär de nog bli för min del som vanligt hehe!:) Sen blir de väl någon film hemma hos han. Sen hem hit igen till Bellisen.

Så ser min Söndag ut, och har varit en kanon helg.
Hoppas det ha varit det för er också!:)


Hejsvejs!


Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0