Lördag

Hellu.

Åh vilken seg lördag fast ganska skönt ändå. Har inte gjort något idag, varit nere på ica bara o handlat lite. Hyrde även fast five igår så såg den, den var ju såååå bra!:) fast jag ha sett den en gång tidigare också, men man kan aldrig bli less den filmen!=)

Har även börjat kika på the vampire diaries säsong 3 nu också, och supernatural säsong 7. Så nu har man ju någonting o längta till!=) Släpps ju alltid ett avsnitt varje fredag så!:)

Imorgon har vi tvätt tid, fast lär få tvätta själv eftersom andreas ska hjälpa sin mor med ett bord.
Fast det går nog bra iaf. Får hoppas på det iaf, jag menar... vad kan gå fel? ;D heheh.


Nej nu ska jag lägga mig i sängen o kika på nån film o sen sova hade jag tänkt.

Nattiii! :)


Kommentarer

Skriv något intressant:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0